Politik

Sambutan 25 tahun KEADILAN berkonsepkan mesra rakyat atas permintaan PM – Wong Chen

Acara Sambutan 25 Tahun Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) di Depot Sentul, Kuala Lumpur pada Sabtu berkonsepkan mesra rakyat.

Pengarah acara itu Wong Chen berkata, Presiden parti yang juga Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim sendiri meminta program ini dijalankan secara terbuka bagi memberi peluang pengunjung bertemu pemimpin parti dengan lebih dekat.

“Seperti kita tahu rakyat lebih suka program yang ada pasar sementara (pop up market).

“Hari ini juga ada kaunter bayaran saman trafik Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang menawarkan diskaun hingga 50 peratus,” katanya dipetik.

Malam sambutan ulang tahun ini ialah acara kemuncak bagi meraikan ulang tahun ke-25 parti berkenaan dan pada 21 April lalu telah berlangsung Konvensyen Khas di Pusat Konvensyen Ideal (IDCC) Shah Alam, Selangor.

BACA LAGI: KEADILAN siap siaga dengan gerak kerja lebih awal hadapi PRU16 – Rafizi

Selain Anwar, turut hadir malam ini Timbalan Presiden PKR Rafizi Ramli serta Naib Presiden Amirudin Shari, Chang Lih Kang, Nik Nazmi Nik Ahmad, Aminuddin Harun, Nurul Izzah Anwar, Saraswathy Kandasami dan Awang Husaini Sahari.

Hadir sama Setiausaha Agung, Saifuddin Nasution Ismail; Ketua Penerangan, Fahmi Fadzil; Ketua Wanita, Fadhlina Sidek dan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Adam Adli Abdul Halim.

Kira-kira 10,000 pengunjung dilapor hadir memeriahkan sambutan tersebut.

Related Articles

Back to top button